43time - Wycieczki, Hotele, Bilety lotnicze, Bilety autokarowe, Ubezpieczenia, Samochody, Promy

Informacje i rezerwacja

Blog 43time

BAŁKAŃSKA PRZYGODA!- czyli Korfu i Albania

Data publikacji: 20-10-2017

Pierwsze dni jesieni, postanowiliśmy spędzić w nieco cieplejszym klimacie, by wykorzystać i naładować baterie na okres jesienno-zimowy.
Wyjazd został zorganizowany przez biuro podróży Millennium Travel, który oferuje swoim  klientom 14 dniowy pobyt - wypoczynek w dwóch miejscach: nieodkrytej, gościnnej i jedynej w swoim rodzaju Albanii oraz urokliwej, zielonej rajskiej wyspie Korfu.

Bardzo wczesna godzina pobudki nie była w stanie nam przeszkodzić i już o godzinie 13 wylądowaliśmy na pięknej Greckiej wyspie, która przywitała nas cudowną słoneczną pogodą! Cały pobyt mieliśmy okazję spędzić w apartamentach Frida, która oferuje wygodne i dobrze umeblowane pokoje, baseny oraz leżaki ale co najważniejsze oferuje przepyszne posiłki w tamtejszym barze! Tradycyjne Greckie dania, skutecznie zadziałały na  nasze kubki smakowe Smile Pogoda była wymarzona co poskutkowało brązową opalenizną przywiezioną do Polski. Oczywiście był czas na zwiedzanie- udało się nam zobaczyć stolicę wyspy oraz urokliwy kanał miłości. Czas spędzony na Korfu, minął bardzo szybko.. ale to jeszcze nie koniec podróży! Laughing Mimo dużego sztormu na morzu, wiatru i deszczu udało nam się przedostać do Albanii, w której chyba niejeden zdołał się zakochać! Piękne piaszczyste, białe plaże, ciepłe promienie słońca, turkus, błękit morza i te widoki. Obłęd! Zakwaterowaliśmy się w hotelu Lemon tree, który również oferuje piękne i komfortowe pokoje a restauracja Murati serwuje znakomite jedzenie!
Niestety.. wszystko co dobre szybko sie kończy.. wróciliśmy z bagażem doświadczeń i wspomnień- cali i szczęśliwi!
Każdemu polecamy tego typu oferty! Spędzić wakacje w dwóch różnych miejscach w bardzo przystępnej cenie, rzadko spotykane.. A jednak!

Zapraszamy więc, do naszego biura gdzie przedstawimy szczegółowo ofertę, przy pysznej kawce z ekspresu i ciastku Wink Wakacje zbliżają się małymi kroczkami, zaplanuj je wcześniej razem z nami!

W tej kategorii:

Ważne!
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies więcej »